top of page
  • Obrázek autoraGabriela

Marketingové tipy pro letošní rok v realitách

Věnovat se marketingu jako freelancer, ičař a živnostník je samozřejmě časově i finančně nákladné a vybrat nejvhodnější směr a strategii, může být pro mnohé často velmi obtížné. Je vhodné si uvědomit, že tvorba osobní značky realitního makléře v mnoha ohledech odráží obecné trendy v marketingu, ale není dobré se fixovat jen na ně. Vaše strategie na tento rok by měla zohledňovat více faktorů, tedy jak aktuální marketingové trendy, tak také váš dlouhodobý podnikatelský záměr a cíl, stejně jako potřeby vaší cílové skupiny a to, kde se nachází.


Zvýšení online přítomnosti

Většina lidí se obrací na internet, když hledá nemovitost. Je důležité mít dobře navrženou webovou stránku s pozitivními referencemi (ideálně video referencemi, které zaujmou mnohem větší počet návštěvníků webu a zvýší vaši důvěryhodnost). Můžete přidat také souhrn aktuálně nabízených nemovitostí včetně těch prodaných a nikdy nezapomínejte na mnoho pěkných fotek. Dále je možné uvažovat, pokud jste tak už dávno neudělali, o využití digitálního marketingu, jako je SEO, PPC reklama a e-mailový marketing.


Tvorba video prezentací

Video prezentace nemovitostí jsou velmi účinné pro přilákání potenciálních zákazníků. Tvořte profesionální videa s prohlídkou nemovitostí a vložte je na své webové stránky a sociální média. Zvažte také natočit krátké video s prezentací vaší osoby - prodejte se a řekněte návštěvníkům svého webu, tedy vašim potenciálním zákazníkům, kteří vás neznají, jaký máte ke své práci vztah a přístup, co při práci makléře upřednostňujete, co máte profesně za sebou apod.


Využívání sociálních médií

Sociální média jsou skvělým způsobem, jak oslovit potenciální zákazníky.

Pokud ještě nemáte profesionální profil na sociálních sítích, bude pro vás na začátek časově náročné obsluhovat jich více. Vyberte si tedy jednu a té se po nějaký čas věnujte, poznejte její prostředí, jak funguje a naučte se ji dobře obsluhovat. Pozvěte na svůj profil své přátele. Pro rozhodnutí, kterou sociální síť vybrat: můžete například začít tam, kde již máte stávající soukromý profil, kde je nejaktivnější vaše realitní kancelář nebo kde máte nejvíc stávajících klientů.

Pokud už nějakou dobu máte například Facebook, zvažte tento rok přidání další sociální sítě, třeba YouTube nebo Instagramu případně LinkedIn. Lepší je mít jich méně a pravidelně je aktualizovat, než mít všechno a nechat svůj profil zarůstat mechem.

Pokud už máte v malíčku obsluhu více sociálních sítí, letos můžete jako další krok zvážit placenou reklamu na jedné z nich, např. na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu.


Zapojování se do místní komunity

Mnoho realitních makléřů a makléřek se specializuje na trh s nemovitostmi v určité lokalitě třeba kraje, městské části nebo okresu. Proto je důležitý také "offline marketing". Svou účastí na místních akcích, aktivním vystupováním nebo podporou charitativních organizací si zvyšujete povědomí jako specialisty na danou lokalitu (mějte s sebou vizitky). Můžete tak získat pozornost a uznání v místní komunitě a také získat nové zákazníky.


Personalizace své komunikace

Pokuste se lépe pochopit potřeby a preference vašich zákazníků a přizpůsobte svou komunikaci tomuto poznání. Jak? Komunikací s nimi. Můžete také zvažovat použití personalizovaných e-mailů a nabídek na základě minulých prodejů.



11 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page